måndag 18 april 2016

Jump!

Jag har en gång förr scrappat ett så här stort foto, och jag gillade det annorlunda slutresultatet, och har testat det igen. Utmaningen denna månad hos More than Words är ordet escape och ett moodfoto. Jag tyckte titeln på sidan passade bra med Escape-temat, och färgerna plockade jag från moodfotot. Jag har försökt skapa en visuell triangel runt sidan och fotot, och använt mig mycket av die-cuts och stickers. Lite gelatos i tre olika färger vid kanten av fotot också.







7 kommentarer:

Di Garling sa...

Great layout and yes, the large photo does create impact. Thanks for playing with us at More Than Words.

Valia Katzaki sa...

This is beautiful indeed and the oversized photo looks great! Thank you for playing with us @ More than Words!

Rachael Funnell sa...

Such a GREAT layout... Thanks for joining us over @ More Than Words!! x

Nicole Doiron sa...

I love this!! Love the large photo! Thank you for playing along with us at More Than Words!

Valerie Ouellet sa...

Very beautiful layout ! Thank you for your participation to more than words challenge.

langeatheart sa...

How cool is this!! I love the big photo! You embellished the page perfectly in context to the big photo! Well dine! All the best from MTW! :)

Heather McMahon sa...

I love the bright happy colours and the stunning large photo! So glad you could join us at More Than Words.