torsdag 25 augusti 2016

Friends

Utmaningen inne hos More than words denna månad är att använda sig av cirklar och ordet "friends". Jag hittade ett perfekt foto av barnen som jag ville använda. Sedan dottern fick en egen kamera hittar man roliga bilder och selfies som hon tagit, praktiskt för en scrappande mamma som inte behöver ta alla kort längre ;)
På denna LO har jag jobbat ganska mycket med distress ink och stämplar. Jag gjorde en egen stencil med hjälp av en cirkelpunch, sedan använde jag en annan stencil till siffrorna. Jag stämplade både i grått, svart, gult och orange med olika stämplar och så några runda enamel dots på det. En ganska enkel sida, men jag ville inte täcka över bakgrunden. Man kan väl säga att det blev en one-layer LO utan att jag hade planerat det alls.






8 kommentarer:

Arantzazu sa...

wow!!
stunning page!!
love the awesome background and that fun photo!! so cute!
thanks for playing with us at More Than Words!!!

Caroline Elliam sa...

This is gorgeous I love your style! Thank you for playing with us at More than words!

Di Garling sa...

Love love love this. Love the design, love the pic and I love your background work too. A great interpretation of our challenge. Thanks for playing along with us at More Than Words. 😄😄

Heather McMahon sa...

Oh my goodness - this is perfect! Fab photo and awesome background! Thanks for joining us at More Than Words.

Nicole Doiron sa...

Oh this is fantastic! Love it! Thank you for playing along with us at More Than Words!

Wilma Voermans sa...

Wow Sara, I love this layout, I really do. Scrapbooking in a flat and simple way, but very effective. I love that style and it gives pages that are keepsakes. Thanks for taking part in the More Than Words challenge.

Valia Katzaki sa...

Brillaint boy layout!!! Thank you for playing with us at More than Words!

langeatheart sa...

This is adorable! The first thing I did was smile!! Thank-you for that! I love it! All the best from MTW! ::)